طول عمر لامپ LED چگونه است بلند یا کوتاه مسئله این است؟

کالای برق پارس نمایندگی معتبر پارس شعاع توس در تهران ارائه دهنده انواع روشنایی ال ای دی ، کم مصرف به سراسر نقاط ایران

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

طول عمر لامپ LED چگونه است بلند یا کوتاه مسئله این است؟

۱۲ بازديد

یکی از شایع ترین تردیدها در بین کاربران ، مربوط به طول عمر لامپ LED است. فروشندگان لامپ های LED همیشه اعلام می کنند که عمر این لامپ ها بسیار بیشتر از انواع لامپ های معمولی است و آنها بر این موضوع اصرار دارند. در متن زیر ، با رویکرد جامع ، حقیقت یا کذب این موضوع را توضیح خواهیم داد:

زندگی واقعی یا طول عمر لامپ LED

همانطور که می دانیم عمر متوسط ​​لامپهای LED 10 تا 12 سال است. بنابراین کاربر برای مدت طولانی از شر تعویض لامپ خلاص می شود و دیگر نگران این موضوع نخواهد بود. مانند بسیاری از کاربران ، ممکن است قبلاً از روی کنجکاوی مقالاتی در مورد طول عمر و مکانیسم لامپ های کم مصرف خوانده باشید ، اما هنوز در گوشه ای از ذهن خود از این امر مطمئن نیستید. برای آخرین بار و برای اطمینان ، متن پیشرو را با دقت بخوانید.

گفتیم که فروشندگان ، همراه با ارقام موجود ، همه این واقعیت را نشان می دهند که متوسط ​​طول عمر یک لامپ LED حدود 12 سال است. اما آیا واقعاً چنین عددی برای طول عمر لامپ ، وسیله ای همه کاره در زندگی روزمره ، درست است؟ بگذارید خیال شما را راحت کنیم.

هر کدام از لامپ های LED حداقل 10 سال برای شما کار خواهند کرد ، بنابراین لازم نیست برای 10 سال بخشی را برای خرید لامپ های LED در دفترچه هزینه های زندگی فعلی خود در نظر بگیرید. بیایید شمارش شست انجام دهیم. اگر امروز آن لامپ های رشته ای گران قیمت را از برق بکشید و چند لامپ LED جایگزین آنها کنید ، می توانید در حدود سال 1408 یا شاید کمی بعد از کنار مغازه های برق عبور کنید.

عملکرد لامپ LED

شاید بد نباشد اگر کمی در مورد مکانیسم این لامپ ها بدانیم. چه نوع عملکردی در سیستم این لامپ ها باعث این عمر طولانی می شود. آیا آنها به توصیه های پزشکان گوش می دهند و به طور منظم ورزش می کنند! یا از غذاهای چرب پرهیز کنید! در واقع ، پاسخ این سوال مرموز در مکانیسم تولید نور توسط این نوع لامپ ها است. خوشبختانه این لامپ ها برخلاف نمونه های قدیمی خود ، گاز جیوه درون خود ندارند تا باعث گرمای زیاد و فرسودگی بعد از مدتی شود و حتی در قلب آنها رشته تنگستن وجود ندارد که بتواند بسوزد.

خرید لامپ LED

لامپ ال ای دی

لامپ های LED مکانیسم دیگری دارند ، آنها خانه های ما را با ژنراتور نور روشن می کنند. اگر بخواهیم ساده تربگوییم طول عمر لامپ LED، یک لامپ LED اجزایش هیچ مکانیزمی ندارد که فرسوده شود . یک عمر به طول می انجامد تا فرسوده شود.

به یاد داشته باشید که ما لامپ های LED کم مصرف را فقط برای طول عمر آنها خریداری نمی کنیم. در یک مقایسه ساده ، روشنایی این لامپ ها بسیار بهتر از انواع دیگر است. لامپ های LED در تعریف خود یک استثنا هستند زیرا همه چیز مقرون به صرفه و عالی است.

در نهایت ، این لامپ های کم مصرف اگر از یک مارک معتبر باشند یا کنترل کیفیت بالایی داشته باشند ، به مدت یک دهه تضمین می کنند. برای دیدن طیف گسترده ای از لامپ های LED و همچنین خرید انواع لامپ های LED و همچنین اطلاع از قیمت ها می توانید به کالای برق پارس بروید.

شما کاربران برای کسب اطلاعات با دیگر نواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.

همه ما زمانی که با یک مشکل مواجه می شویم ، شرایط برایمان در وهله اول طاقت فرسا به نظر می رسد. این ترس ممکن است در وهله عمل شما را به هم بریزد و از خودتان بپرسید اگر نتوانم خودم مشکل را حل کنم چه اتفاقی می افتد؟ نگران نباشید ! ما به شما کمک می کنیم. در این قسمت از سایت تکنیک های تاثیر گذار حل مسئله را به شما معرفی می‌کنیم که می‌ تواند از راه خلاقانه‌ ای به شما کمک کند . بنابراین می توانید مشکلات را به سرعت و با نتیجه و به آسانی حل کنید.

حل مسئله به چه معناست؟

حل مسئله می‌ تواند تعریف مشکل یا مسئله، ” تعیین علت مشکل، تشخیص اولویت بندی و انتخاب جایگزین ها برای یک راه‌ حل و اجرای یک راه حل نهایی باشد .”

همیشه با مشکلاتی در زندگی خود روبرو هستیم که ممکن است برای جان ما خطرناک باشد. توانایی در حل مشکلات به صورت موثر و سریع به ما کمک می‌ کند که میزان موفقیت خود را در محل کار و در زندگی شخصی تعیین کنیم. تکنیک های خاص مربوط به حل مسئله به ما کمک می‌ کند که این کار را انجام دهیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.