خرید بهترین لامپ خانگی

کالای برق پارس نمایندگی معتبر پارس شعاع توس در تهران ارائه دهنده انواع روشنایی ال ای دی ، کم مصرف به سراسر نقاط ایران

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

خرید بهترین لامپ خانگی

۱۷ بازديد

خرید بهترین لامپ خانگی: تصور کنید با روشن و خاموش کردن کلید برق ، تأثیر محیطی داشته باشید. این ممکن است عجیب به نظر برسد ، زیرا ما معمولاً فکر می کنیم نورپردازی به جای بیرون از خانه در داخل خانه اتفاق می افتد.

اما این بدان معناست که انتخاب ها و عادت های روشنایی ما تأثیر بسزایی در کره زمین دارند. به عنوان مثال ، هرچه برق بیشتری مصرف کنیم ، آلاینده های صنعتی بیشتری تولید می کنیم که به مشکلاتی مانند اثر گلخانه ای و باران اسیدی کمک می کنند.

چندین روش آسان برای درست گرفتن نور وجود دارد. بارزترین آنها حفظ است. چراغ ها را وقتی نیازی ندارید خاموش کنید.

بهترین لامپ خانگی  برای  شما چیست؟

مصرف برق را کاهش دهید
لامپ فلورسنت جمع و جور (لامپ فلورسنت جمع و جور)
این لامپ عجیب در یک چراغ جلو طبیعی قرار دارد و مانند لامپ (نور سفید) عادی ، به محض روشن کردن ، نور را ساطع می کند ، بر خلاف نور ماه طبیعی که در مدارس و ادارات یافت می شود .

چراغ های لامپ فلورسنت جامد در نوع خود بهترین هستند و به محض فشار دادن یک کلید ، بدون صدا و سوسو زدن روشن می شوند.

چراغ های فلورسنت جمع و جور در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند ،

طول عمر آنها را افزایش می دهند و 1/4 نور سفید لامپA را مصرف می کنند.

به عنوان مثال ، لامپ 60 وات نور سفید حدود 750 ساعت دوام می آورد ، در حالی که چراغ های فلورسنت جمع و جور همان روشنایی را نشان می دهند و با استفاده عادی 5 تا 10 سال برای 7،500 تا 10،000 ساعت دوام می آورند.

کدام لامپ سالم ترین است؟

مهمترین معیار انتخاب لامپ برای بیشتر افراد ، نور بیشتر و مصرف کمتر انرژی است. اما کدام لامپ سالم ترین است؟ مواد تشکیل دهنده لامپ ها و تشعشعات آنها نیز می توانند در سلامت ما نقش داشته باشند. کدام نور دارای اشعه ماورا بنفش است؟ چه مواد سمی در لامپ ها استفاده می شود و زندگی ما را تهدید می کند؟ کدام نورها بر بدن ما تأثیر مثبت دارند؟ مطمئناً معیارهای مربوط به سلامت انسان بسیار مهمتر از هزینه برق مصرفی در خانه است. با شناخت بهتر لامپ ها ، می توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم!

همچنین بخوانید: بهترین چراغ های اشکی و شمعی برای لوستر 

جایگزینی لامپ خانگی  با یک نور فلوئورسنت

جایگزینی لامپ حانگی  با یک نور فلوئورسنت جمع و جور می تواند جو را از نصف تناژ دی اکسید کربن تولید شده در طول عمر یک لامپA طبیعی دور نگه دارد.

فلورسانس های جمع و جور نسبت به نور سفید سنتی لامپ گران ترند ، اما قیمت آنها را با نور سفید لامپ مقایسه نمی کنند. 13لامپ نور سفید برای ماندگاری در همان 10،000 ساعت لازم است.

لامپهای فلورسنت جمع و جور لامپ برای استفاده در هر شرایطی مناسب نیستند. فاکتور اندازه به عنوان مثال ، برای آباژورهای کوچک یا وسایل مخصوص پوشیده شده اعمال نمی شود.

مناسب برای مکانهایی که نور بیش از 2 ساعت در روز روشن است. برای تهیه آن احتمالاً مجبورید از طریق برخی از فروشگاه های لوازم الکتریکی و مصرفی  مانند فروشگاه کالای برق پارس مراجعه کنید .

احتیاط:

توجه داشته باشید که نور سفید لامپ بزرگتر از دو معادل کوچکتر لامپ دارای انرژی کمتری است. به عنوان مثال ، 100 وات لامپ همان میزان نور را به عنوان دو 60 وات لامپ ساطع می کند و باعث صرفه جویی در انرژی می شود.

3 لامپ با چراغ های سه بعدی را امتحان کنید. با این حال ، برای ایمنی لامپ ، درپوش سوم را بسوزانید. لامپ کم مصرف مانند هالوژن کریپتون یا تنگستن یا لامپ با لایه بازتابنده مادون قرمز را امتحان کنید.

آیا باید چراغ های LED را با قیمت بالاتری خریداری کنید؟

چراغ های LED آخرین فناوری برای صرفه جویی در هزینه هستند.

آنها گرانتر از نخ های لامپ هستند ، اما قیمت ها در حال کاهش است. یکی از راه های واقعاً اندیشیدن درباره آن این است که LED ها یک سرمایه گذاری طولانی مدت هستند. بنابراین اگرچه هزینه پیش فرض ممکن است کمی بیشتر باشد ، زمان بازپرداخت آن ارزش دارد.

خرید لامپ های ال ای دی 

آیا چراغ های LED واقعاً پس انداز می کنند؟

بدون شک LED ها از نظر مصرف انرژی بیشتر هستند. LED 10W لامپ همان عملکرد لامپ رشته ای 60W لامپ را انجام می دهد.

این باعث صرفه جویی در هزینه و کاهش انتشار دی اکسید کربن می شود.

به طور متوسط ​​برای هر کیلووات ساعت 0.12 دلار برای LED لامپ برای 25000 ساعت 25000 دلار هزینه می شود.

چراغ های LED چگونه کار می کنند؟

دیود ساطع کننده نور یک منبع نور نیمه هادی دو سیم است. این یک دیود اتصال pn است که با فعال شدن از آن ساطع می شود.

هنگامی که ولتاژ مناسب به سیم ها وارد می شود ، الکترون ها می توانند از طریق سوراخ های الکترون در دستگاه ترکیب شده و انرژی را به صورت فوتون آزاد کنند.

در کدام لامپ ها از مواد سمی استفاده می شود؟

در لامپ های رشته ای و رشته ای ، تولید نور در درجه اول از طریق تحریک جیوه اتفاق می افتد ، و جیوه یک فلز سمی است. در ساختار لامپهای LED از فلز سرب نیز استفاده می شود. اما تفاوت در این است که با شکستن لامپ کم مصرف ، جیوه موجود در آن وارد محیط می شود اما از آنجا که لامپ LED شکستنی نیست ، سرب لامپهای LED به راحتی وارد محیط خانه نمی شود.

این مقاله را نیز بخوانید: نحوه تعمیر کابل کواکسیال 

کدام لامپ ها اشعه های مضر دارند؟

میزان اشعه ماورا بنفش لامپ ها بسیار کم است. با این حال ، نور سفید لامپ ها بسیار کمتر از نور زرد آنها است. در لامپهای رشته ای و رشته ای ، پس از تحریک بخار جیوه موجود در لامپ و تولید نور ماوراlet بنفش به خودی خود ، این نور با عبور از لایه فسفر ، که در لایه داخلی شیشه لامپ قرار دارد ، به نور مرئی تبدیل می شود. اگر کیفیت لایه فسفر روی شیشه لامپ پایین باشد یا به مرور زمان در اثر ضربه فروریزد ، اشعه ماوراlet بنفش مستقیماً وارد خانه می شود. نور ماوراlet بنفش یک ماده سرطان زا است.

انواع چراغ های LED کدامند؟

لامپ های LED معمولی سه نوع نور ساطع می کند: سفید گرم که در بیشتر خانه ها استفاده می شود و مشابه هالوژن لامپ مدرن است. رنگ سفید سرد مانند لامپهای فلورسنتی است که در مغازه ها و دفاتر مشاهده می کنید.

بنابراین یافتن نور مناسب برای هر اتاق در خانه شما کاملاً ارزش صرف وقت و صرف هزینه را دارد و بسیار آسانتر از آن است که فکر کنید ، می توانید با لامپ های مختلف زیبایی خانه خود را دو چندان کنید.

جهت مشاوره خرید بهترین لامپ خانگی  با کارشناسان ما در بخش فروش 09120368450 و یا عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی  ما در ارتباط باشید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.